Bc. Věnceslava Severová

Bakalářská práce

Zefektivnění systému obsluhy zákazníka prostřednictvím vyvolávacího systému České pošty, s. p.

Customer service efficiency improvement through the Czech post calling system
Anotace:
Elektronické systémy stále častěji slouží i k hromadné obsluze klientů. Bakalářská práce s názvem "Zefektivnění systému obsluhy zákazníka prostřednictvím vyvolávacího systému České pošty s. p." ukazuje na možnost efektivního využití výstupů z vyvolávacího systému k optimálnímu obsazování přepážek. V úvodu jsou vyjádřeny požadavky klienta na obsluhu. V další části práce je analyzován systém obsluhy …více
Abstract:
Nowadays the electronic systems more often operate current client services. Bachelor essay "Customer service system efficiency improvement through the Czech Post calling system" is focused on optimal counter service management. Essay introduction summarizes the client requirements, next parts describe the current situation. In conclusion some improvements are proposed.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
  • Vedoucí: doc. Ing. Libor Švadlenka, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Severová, Věnceslava. Zefektivnění systému obsluhy zákazníka prostřednictvím vyvolávacího systému České pošty, s. p.. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

Univerzita Pardubice

Dopravní fakulta Jana Pernera

Bakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Dopravní management, marketing a logistika

Práce na příbuzné téma