Bc. Věnceslava Severová

Bachelor's thesis

Zefektivnění systému obsluhy zákazníka prostřednictvím vyvolávacího systému České pošty, s. p.

Customer service efficiency improvement through the Czech post calling system
Abstract:
Elektronické systémy stále častěji slouží i k hromadné obsluze klientů. Bakalářská práce s názvem "Zefektivnění systému obsluhy zákazníka prostřednictvím vyvolávacího systému České pošty s. p." ukazuje na možnost efektivního využití výstupů z vyvolávacího systému k optimálnímu obsazování přepážek. V úvodu jsou vyjádřeny požadavky klienta na obsluhu. V další části práce je analyzován systém obsluhy …more
Abstract:
Nowadays the electronic systems more often operate current client services. Bachelor essay "Customer service system efficiency improvement through the Czech Post calling system" is focused on optimal counter service management. Essay introduction summarizes the client requirements, next parts describe the current situation. In conclusion some improvements are proposed.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 6. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2012
  • Supervisor: doc. Ing. Libor Švadlenka, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Severová, Věnceslava. Zefektivnění systému obsluhy zákazníka prostřednictvím vyvolávacího systému České pošty, s. p.. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

University of Pardubice

Faculty of Transport Engineering

Bachelor programme / field:
Transport Technology and Communications / Transport Management, Marketing and Logistics