Zefektivnění systému obsluhy zákazníka prostřednictvím vyvolávacího systému České pošty, s. p. – Bc. Věnceslava Severová
Bc. Věnceslava Severová
Bachelor's thesis
Zefektivnění systému obsluhy zákazníka prostřednictvím vyvolávacího systému České pošty, s. p.
Customer service efficiency improvement through the Czech post calling system
Anotácia:
Elektronické systémy stále častěji slouží i k hromadné obsluze klientů. Bakalářská práce s názvem "Zefektivnění systému obsluhy zákazníka prostřednictvím vyvolávacího systému České pošty s. p." ukazuje na možnost efektivního využití výstupů z vyvolávacího systému k optimálnímu obsazování přepážek. V úvodu jsou vyjádřeny požadavky klienta na obsluhu. V další části práce je analyzován systém obsluhy …viacAbstract:
Nowadays the electronic systems more often operate current client services. Bachelor essay "Customer service system efficiency improvement through the Czech Post calling system" is focused on optimal counter service management. Essay introduction summarizes the client requirements, next parts describe the current situation. In conclusion some improvements are proposed.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
- Vedúci: doc. Ing. Libor Švadlenka, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SEVEROVÁ, Věnceslava. \textit{Zefektivnění systému obsluhy zákazníka prostřednictvím vyvolávacího systému České pošty, s. p.}. Online. Bakalárska práca. Pardubice: Univerzita Pardubice, Faculty of Transport Engineering. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/uhlb3e/.
Jak správně citovat práci
Severová, Věnceslava. Zefektivnění systému obsluhy zákazníka prostřednictvím vyvolávacího systému České pošty, s. p.. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringBachelor programme / odbor:
Transport Technology and Communications / Transport Management, Marketing and Logistics