Prvky muzikoterapie aplikované na 1. stupni ZŠ – Mgr. Lenka Nožičková
Mgr. Lenka Nožičková
Diplomová práce
Prvky muzikoterapie aplikované na 1. stupni ZŠ
Elements of music therapy applied to 1st form of primary school
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na využití různých muzikoterapeutických her a činností, které mohou příznivým způsobem ovlivnit problémového žáka či třídu na prvním stupni ZŠ. Metodický materiál nabízí mnoho námětů čerpaných z poměrně mladé léčebně výchovné disciplíny muzikoterapie, je však upraven pro práci s dětmi mladšího školního věku.Abstract:
Diese Diplomarbeit konzentriert sich auf die Verwendung der musiktherapeutischen Spielen und Tätigkeiten, die durch günstiger Weise ein Problemkind oder eine Problemklasse an der Primarstufe beeinflussen können. Methodisches Material bietet verschiedene Anzeige an. Diese Anzeige sind aus der relativ neuen Disziplin Musiktherapie genutzt. Das Material ist für die Kinder in dem Schulalter geregelt.Klíčová slova
Klíčová slova muzikoterapeutické hry a aktivity problémový žák vztah učitele a žáka komunikace ve třídě tvořivé činnosti ve výchovně vzdělávacím procesu. Die Schlüsselwörter die musiktherapeutische Spiele und Tätigkeiten das Problemkind die Beziehung zwischen dem Lehrer und dem Schüler die Kommunikation in der Klasse bildende Tätigkeiten an der Primarstufe.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rru4d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Blanka Knopová, CSc.
- Oponent: doc. Mgr. Petr Hala, Ph.D. et Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Využívání tvořivých činností ve vzdělávacím procesu v mateřských školách
Nadežda Pajanková -
Determinanty tvořivé činnosti ve stáří
Lenka Zdražilová -
Práce s literárním dílem ve tvořivých činnostech na 1. stupni ZŠ
Kristýna Marečková -
Mechanismus sociokognitivního konfliktu, coby nástroje vzdělávání a výchovy žáků v expresivně tvořivých činnostech ve výtvarné výchově
Kateřina ŠTOLOVÁ -
Duchovní rozměr krajiny a její historie jako prostředek výchovy dětí ve školní družině
Jitka RAMDANOVÁ -
Collingwoodova estetika ve výchovně-vzdělávacím procesu
Pavlína Buršíková -
Snížení recidivy pomocí výchovně vzdělávacího procesu
Monika Svobodová -
Motivace a trest ve výchovně vzdělávacím procesu
Zuzana Turazová