Bc. Tomáš Predný

Bakalářská práce

Marketingová komunikace reklamní agentury

Marketing Communication of advertising agency
Anotace:
Autor: Tomáš Predný Název: Marketingová komunikace reklamní agentury Práce je zaměřena na analýzu stávajících marketingových komunikačních kanálů vybraného podniku. Výsledek této analýzy je podkladem pro zjištění a doporučení nových marketingových komunikačních kanálů společnosti.
Abstract:
Autor: Tomáš Predný Název: Marketing Communications of advertising agency The work is focused on the analysis of existing marketing channels of selected company. The result of this analysis is the basis for the findings and recommendations of new marketing communications channels for the company.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
  • Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jiří Wagner

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting