Marketingová komunikace sportovního klubu Brno Sígrs – Miloň Mlčák
Miloň Mlčák
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace sportovního klubu Brno Sígrs
Marketing communication of sports club Brno Sígrs
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje marketingové komunikaci sportovního klubu Brno Sígrs, a sice se zaměřením na využití sociálních sítí jako na jeden z komunikačních nástrojů. Práce popisuje pomocí výsledků dotazníkového šetření, kolik času tráví respondenti na jednotlivých sociálních sítích a jaké příspěvky preferují. Cílem práce je navrhnout vhodná opatření, která povedou ke zlepšení marketingové komunikace …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with marketing communication of the Brno Sígrs sports club, focusing on the use of social networks as one of the communication tools. Using the results of a questionnaire survey, the thesis describes how much time respondents spend on individual social networks and what posts they prefer. The aim of the work is to propose appropriate measures to improve the organizations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
- Reader: Patrik Kubát, Ing.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Economics and Management / Marketing and Trade
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová