Desková hra Monopoly v 2D Javě – Ing. Tomáš Rychlík
Ing. Tomáš Rychlík
Bakalářská práce
Desková hra Monopoly v 2D Javě
Desktop game Monopoly in 2D Java
Anotace:
Cílem bakalářské práce je pomocí programovacího jazyka Java převést klasickou deskovou hru do počítačové podoby. Teoretická část se zaměřuje na popis programovacího jazyka Java, grafického uživatelského prostředí a grafických komponent, efekty v Javě a práci s obrázky a zvukem. Součástí práce je také popis praktické části bakalářské práce a jejího zpracování.Abstract:
The objective of the bachelor´s theses is a transformation of a classical board game into a computer form with the aid of the programming language Java. The theoretical part is focuses on the description of the programming language Java, graphical user interface, graphics components, effects in Java and picture and sound work. Part of work is the description of the practical part of the bachelor´s …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Šilar, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Rychlík, Tomáš. Desková hra Monopoly v 2D Javě. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatikyUniverzita Pardubice
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační technologie / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Grafické uživatelské prostředí v JavaFX
Zdeněk Fusek -
Grafické uživatelského rozhraní v prostředí MATLAB pro komunikaci s osciloskopem Tektronix TDS 2002B
Roman Koutný -
Uživatelské rozhraní pro simulátor BOModel
Victor Trnka -
Bezpečnostní politiky SELinuxu pro vybranou aplikaci prostředí Gnome
Grygoriy Baranyuk -
Vývojové prostředí pro analýzu molekulárně dynamických simulací
Jaroslav Oľha -
Tvorba uživatelského prostředí výpravné evoluční hry
Miroslav Osoba -
Tvorba grafického uživatelského prostředí pro skenovací mikroskopii
Ondřej Václavík -
Elektronický atlas životního prostředí Libereckého kraje
Marek Procházka