Ing. Tomáš Rychlík

Bakalářská práce

Desková hra Monopoly v 2D Javě

Desktop game Monopoly in 2D Java
Anotace:
Cílem bakalářské práce je pomocí programovacího jazyka Java převést klasickou deskovou hru do počítačové podoby. Teoretická část se zaměřuje na popis programovacího jazyka Java, grafického uživatelského prostředí a grafických komponent, efekty v Javě a práci s obrázky a zvukem. Součástí práce je také popis praktické části bakalářské práce a jejího zpracování.
Abstract:
The objective of the bachelor´s theses is a transformation of a classical board game into a computer form with the aid of the programming language Java. The theoretical part is focuses on the description of the programming language Java, graphical user interface, graphics components, effects in Java and picture and sound work. Part of work is the description of the practical part of the bachelor´s …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Zdeněk Šilar, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Rychlík, Tomáš. Desková hra Monopoly v 2D Javě. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatiky