Ing. Tomáš Rychlík
Bachelor's thesis
Desková hra Monopoly v 2D Javě
Desktop game Monopoly in 2D Java
Abstract:
Cílem bakalářské práce je pomocí programovacího jazyka Java převést klasickou deskovou hru do počítačové podoby. Teoretická část se zaměřuje na popis programovacího jazyka Java, grafického uživatelského prostředí a grafických komponent, efekty v Javě a práci s obrázky a zvukem. Součástí práce je také popis praktické části bakalářské práce a jejího zpracování.Abstract:
The objective of the bachelor´s theses is a transformation of a classical board game into a computer form with the aid of the programming language Java. The theoretical part is focuses on the description of the programming language Java, graphical user interface, graphics components, effects in Java and picture and sound work. Part of work is the description of the practical part of the bachelor´s …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Zdeněk Šilar, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Rychlík, Tomáš. Desková hra Monopoly v 2D Javě. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatikyUniversity of Pardubice
Faculty of Electrical Engineering and InformaticsBachelor programme / field:
Information Technology / Information Technology
Theses on a related topic
-
Grafické uživatelské prostředí v JavaFX
Zdeněk Fusek -
Grafické uživatelského rozhraní v prostředí MATLAB pro komunikaci s osciloskopem Tektronix TDS 2002B
Roman Koutný -
Uživatelské rozhraní pro simulátor BOModel
Victor Trnka -
Bezpečnostní politiky SELinuxu pro vybranou aplikaci prostředí Gnome
Grygoriy Baranyuk -
Vývojové prostředí pro analýzu molekulárně dynamických simulací
Jaroslav Oľha -
Tvorba uživatelského prostředí výpravné evoluční hry
Miroslav Osoba -
Tvorba grafického uživatelského prostředí pro skenovací mikroskopii
Ondřej Václavík -
Elektronický atlas životního prostředí Libereckého kraje
Marek Procházka