Peter Katrinec

Bakalářská práce

Marketing - súčasť finančných inštitúcii

Marketing - part of a financial institution
Abstract:
Thesis "Marketing - part of a financial institution" is concerned about the application of marketing by financial institutions - Bank. Definitions In addition to theoretical approaches to marketing, the author focuses on the analysis of selected two banks that compares analyzed within the 4P model. The first part is devoted to the above theoretical part where the author describes a brief history of …více
Abstract:
Bakalárska práca „Marketing - súčasť finančných inštitúcii“ sa venuje problematike uplatňovania marketingu prostredníctvom finančných inštitúcií – bánk. Okrem vymedzenia teoretických prístupov k marketingu, sa autor zameral na analýzu dvoch vybraných bánk, ktoré porovnáva a analyzuje v rámci 4P modelu. Prvá časť je venovaná spomínanej teoretickej časti, kde autor popisuje stručnú históriu a vývoj marketingu …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Valér Demjan, PhD.
  • Oponent: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK