Podpora prodeje jako nástroj loajality zákazníků k firmě Sariv-Automotive s.r.o. – Bc. Martin Fukala
Bc. Martin Fukala
Bachelor's thesis
Podpora prodeje jako nástroj loajality zákazníků k firmě Sariv-Automotive s.r.o.
Sales promotion as a tool for customer loyalty to the company Sariv-Automotive s.r.o.
Abstract:
V současné době patří vysoký podíl loajálních zákazníků mezi priority firem pohybujících se v náročném konkurenčním prostředí. Tato práce se zabývá tématikou integrované marketingové komunikace, konkrétně nástrojem podpory prodeje, který úzce souvisí s budováním loajality zákazníka. Práce se dělí na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy související s integrovanou …moreAbstract:
These days, having high percentage of loyal customers is one of the priorities for companies in a competitive environment. This thesis deals with the topic of integrated marketing communication, especially sales promotion tool which is connected to the building of customer loyalty. The thesis is divided into two parts. The theoretical part explains basic concepts related to the integrated marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/jyzxp/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: PhDr. Ladislav Lašek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FUKALA, Martin. \textit{Podpora prodeje jako nástroj loajality zákazníků k firmě Sariv-Automotive s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2014. Available from: https://theses.cz/id/ui668b/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova