Bc. Martin Fukala

Bachelor's thesis

Podpora prodeje jako nástroj loajality zákazníků k firmě Sariv-Automotive s.r.o.

Sales promotion as a tool for customer loyalty to the company Sariv-Automotive s.r.o.
Abstract:
V současné době patří vysoký podíl loajálních zákazníků mezi priority firem pohybujících se v náročném konkurenčním prostředí. Tato práce se zabývá tématikou integrované marketingové komunikace, konkrétně nástrojem podpory prodeje, který úzce souvisí s budováním loajality zákazníka. Práce se dělí na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy související s integrovanou …more
Abstract:
These days, having high percentage of loyal customers is one of the priorities for companies in a competitive environment. This thesis deals with the topic of integrated marketing communication, especially sales promotion tool which is connected to the building of customer loyalty. The thesis is divided into two parts. The theoretical part explains basic concepts related to the integrated marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Ladislav Lašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní