Vývoj a současnost internetových nástrojů marketingové komunikace - základní exkurs do problematiky využití online reputation v marketingové komunikaci – Bc. Jan Kořán
Bc. Jan Kořán
Bakalářská práce
Vývoj a současnost internetových nástrojů marketingové komunikace - základní exkurs do problematiky využití online reputation v marketingové komunikaci
Development and current status of the internet instruments of marketing communications - excursion into the basic problems of the use of online reputation in marketing communications
Anotace:
Bakalářská práce poskytuje ucelený přehled informací o Online Reputation Managementu v kontextu oboru Marketingová komunikace. Téma pak řeší především z pohledu využití v korporátním prostředí. Soustřeďuje se při tom na potenciál ORM v systému marketingových komunikací a přináší v tom směru relevantní kazuistiky. Praktickým východiskem práce je projektový návrh ORM vybraného tuzemského podniku v kontextu …víceAbstract:
Bachelor thesis provides a comprehensive overview of information about Online Reputation Management in the context of marketing communications field. Then addresses the topic from the perspective of particular use in corporate environments. It focuses on the potential of the ORM system in marketing communications and brings in the direction of relevant case studies. The practical outcome of this thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lvayk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOŘÁN, Jan. \textit{Vývoj a současnost internetových nástrojů marketingové komunikace - základní exkurs do problematiky využití online reputation v marketingové komunikaci}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/ui6cvn/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Online reputation management a jeho vliv na cestovní ruch
Veronika Schulzová -
Online reputation management a jeho vliv na cestovní ruch
Natálie Volfová -
Online reputační management hotelu Galatea****
Aneta Tomšíková -
Reputation management in hotel marketing
Ekaterina Semina -
Online reputační management v hotelovém odvětví
Kateřina Hroudová -
Analýza online reputačného managementu vo vybranom hoteli
Zuzana Michalková -
Využití online reputačního managementu v rámci vybraných hotelů
Veronika Dvořáková -
Reputační management a jeho specifika v cestovní kanceláři
Michaela Vavreková