Ladislava Davidová
Diplomová práce
Strategická analýza podniku
Strategic Analysis of an Enterprise
Anotace:
Diplomová práce se v teoretické rovině zabývá charakteristikou základních pojmů z oblasti strategického řízení, dále pak externí a interní strategickou analýzou, SWOT analýzou a tvorbou a výběrem vhodných strategií. V praktické části jsou aplikována teoretická východiska do praxe; práce řeší první dvě části strategického plánovacího cyklu, tj. část analytickou a část strategickou. Vzhledem ke klesajícímu …víceAbstract:
Graduation theses deals in theory charakteristic of the main notions from the sphere of strategy leading, external analysis, internal analysis, SWOT analysis and strategy. The practice part applies theoretic notions to the real. The thesis solves the first two parts of strategy planning cycle -- analytic part, strategy part. Point of the thesis is in terms of analyses finding strategy, that makes for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/14211
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
- Vedoucí: František Kovář
- Oponent: Josef Čakovský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/14211
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of External and Internal Operations of Ralph Lauren
Aikerim Ramazan -
Analysis of the internal and external Gazprom's environment
Alfiya Syraeva -
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
Company analysis: The case study of PayPal Holdings, Inc.
Anastasia Nataliana Josephine -
Analysis and creation of a BI Application for DESIGN CLUB s. r. o
Richard Kalousek -
Obchodní strategie v automobilovém průmyslu
Dalibor Čápek -
Vyhodnocení stávající strategie ve vybrané firmě, včetně návrhu na její inovaci
Tereza Chmelová -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Hrubý