Socioekonomické faktory podnikání a jejich využití v marketingové strategii – Martina Kutálková
Martina Kutálková
Bachelor's thesis
Socioekonomické faktory podnikání a jejich využití v marketingové strategii
Socioeconomic factors and their application in marketing strategy
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá socioekonomickými faktory a poukazuje na jejich využití v rámci podnikání. V literární rešerši jsou objasněny pojmy z této problematiky, a také jsou zde definovány základní pojmy z oblasti marketingu a podnikání. Práce obsahuje i srovnání prací jednotlivých autorů, kteří se touto problematikou zabývají. V analytické části je využito poznatků z literární rešerše. Socioekonomické …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with socioeconomic factors and pursues their application in business. The main concepts of this topic are discussed in literary research, including basic definitions from business and marketing field.The thesis also contains comparison of various works from number of authors who deal with this topic. The analytical part of this thesis is based on findings from literary research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Bc. Martin Machay, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUTÁLKOVÁ, Martina. \textit{Socioekonomické faktory podnikání a~jejich využití v~marketingové strategii}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/ui7coo/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Trade management
Theses on a related topic
-
Lokalizační a marketingové strategie nádnárodních společností
Radek Holeňa -
Ethical consumption participation analysis and motivational factors
Julija Krauze -
Strategie pro změnu postojů zákazníků ke zvolené značce
Otakar Holubec -
Marketingová strategie SOŠ a faktory ovlivňující poptávku po studiu
Tereza Fousková -
Rodinné podnikání (Family business)
Kateřina Fedoryakina -
Business plán na rozšíření rodinného podnikání
Tereza Kabešová -
Inovace business modelu ve vybrané firmě
Adam Hermann -
A Business Plan for the Establishment of a Korean BBQ Restaurant
Monika Čížová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights