Vplyv obalu baleného piva na preferencie spotrebiteľa a vplyv obalového materiálu na konzumné preferencie spotrebiteľov – Richard Bernát
Richard Bernát
Master's thesis
Vplyv obalu baleného piva na preferencie spotrebiteľa a vplyv obalového materiálu na konzumné preferencie spotrebiteľov
Vplyv obalu baleného piva na preferencie spotrebiteľa a vplyv obalového materiálu na konzumné preferencie spotrebiteľov
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je zjištění vlivu obalu baleného piva a jeho prvků na nákupní rozhodování českých spotřebitelů, jakož i vliv obalového materiálu na jejich konzumní preference. V teoretické části jsou pomocí odborné literatury popsány základní pojmy související se spotřebním chováním a různé výzkumy související s obalem či obalovým materiálem. Následně jsou v metodologické části popsány kvantitativní …viacAbstract:
The aim of this thesis is to determine the impact of beer packaging and its elements on the purchasing decisions of Slovak consumers, as well as the influence of packaging material on their consumption preferences. In the theoretical part, the basic concepts related to consumer behaviour and various research related to packaging or packaging material are described using academic literature. Subsequently …viacAbstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je zistenie vplyvu obalu baleného piva a jeho prvkov na nákupné rozhodovanie slovenských spotrebiteľov, ako aj vplyv obalového materiálu na ich konzumné preferencie. V teoretickej časti sú pomocou odbornej literatúry popísané základné pojmy súvisiace so spotrebným chovaním a rôzne výskumy súvisiace s obalom, či obalovým materiálom. Následne sú v metodologickej časti popísané …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86702
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
- Vedúci: Markéta Procházková
- Oponent: Michal Kompas
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BERNÁT, Richard. \textit{Vplyv obalu baleného piva na preferencie spotrebiteľa a vplyv obalového materiálu na konzumné preferencie spotrebiteľov}. Online. Diplomová práca. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/uihtym/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86702
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Judgmental Biases and Consumer Behaviour in Smartphone Selection
Valiantsin Hlekau -
The Nutri-Score - A Quantitative Study of the Effectiveness of Visual Nudging on Consumer Behavior
Yvette Luise SKRETKOWICZ -
Výroba a hodnotenie alkoholických nápojov typu cider
Daniel Seriš -
Obalový materiál piva a jeho vliv na spotřební preference a konzumní chování studentů
Matěj Jiránek -
Obal jako manipulátor spotřebitele pro nákup zboží
Nikita Novitskiy -
NÁVRH A GRAFICKÉ ŘEŠENÍ OBALU, PROPAGAČNÍCH TISKOVIN A UŽIVATELSKÉ PŘÍRUČKY PRODUKTU NA ZÁKLADĚ VLASTNÍHO VÝBĚRU ekologický obal
Anna DANIŠOVÁ -
Obal a etiketa produktu z pohledu neuromarketingu
Daniela Hrdličková -
Obal a etiketa produktu z pohledu neuromarketingu
Ester Jagobová