Bc. Sabina Minářová

Diplomová práce

Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů

Book Marketing in a Case Study of Albatros Media and Its Brands
Anotace:
Práce se věnuje knižnímu marketingu v českém prostředí. Marketingové strategie jsou představeny na případové studii nakladatelského domu Albatros Media, a. s. V rámci demonstrace konkrétních postupů jsou prezentovány vybrané značky společnosti. Následně je využito komparace se samostatně fungujícím nakladatelstvím. Byť jsou stručně nastíněny také offline aktivity, práce se primárně soustředí na online …více
Abstract:
The subject of the thesis is a book marketing in Czech Republic. Marketing strategies are presented in a case study of publishing house Albatros Media. The focus is on selected brands as part of a demonstration of specific procedures. Subsequently, a comparison with independent publishing house is used. Even though offline marketing activities are mentioned, the main focus of the thesis is on online …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2023
  • Vedoucí: Mgr. BcA. Anna Štičková
  • Oponent: Ing. Jakub Pejcal, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Management v kultuře / Management v kultuře