Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů – Bc. Sabina Minářová
Bc. Sabina Minářová
Master's thesis
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Book Marketing in a Case Study of Albatros Media and Its Brands
Abstract:
Práce se věnuje knižnímu marketingu v českém prostředí. Marketingové strategie jsou představeny na případové studii nakladatelského domu Albatros Media, a. s. V rámci demonstrace konkrétních postupů jsou prezentovány vybrané značky společnosti. Následně je využito komparace se samostatně fungujícím nakladatelstvím. Byť jsou stručně nastíněny také offline aktivity, práce se primárně soustředí na online …moreAbstract:
The subject of the thesis is a book marketing in Czech Republic. Marketing strategies are presented in a case study of publishing house Albatros Media. The focus is on selected brands as part of a demonstration of specific procedures. Subsequently, a comparison with independent publishing house is used. Even though offline marketing activities are mentioned, the main focus of the thesis is on online …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2023
Identifier:
https://is.muni.cz/th/fw7jj/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2023
- Supervisor: Mgr. BcA. Anna Štičková
- Reader: Ing. Jakub Pejcal, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MINÁŘOVÁ, Sabina. \textit{Knižní marketing v~případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2023. Available from: https://theses.cz/id/uioobt/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Culture Management / Culture Management
Theses on a related topic
-
Online marketingová strategie hotelu Vienna House Diplomat
Markéta Burešová -
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
Online marketing
Adelina PAVLOVA -
Knižní marketing malých nakladatelů
Magdalena Štenclová -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Knižní marketing
Eva Rabasová -
Motivace zaměstnanců ve společnosti Albatros media (AM)
Soňa Svačinová -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova