Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů – Bc. Sabina Minářová
Bc. Sabina Minářová
Diplomová práce
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Book Marketing in a Case Study of Albatros Media and Its Brands
Anotace:
Práce se věnuje knižnímu marketingu v českém prostředí. Marketingové strategie jsou představeny na případové studii nakladatelského domu Albatros Media, a. s. V rámci demonstrace konkrétních postupů jsou prezentovány vybrané značky společnosti. Následně je využito komparace se samostatně fungujícím nakladatelstvím. Byť jsou stručně nastíněny také offline aktivity, práce se primárně soustředí na online …víceAbstract:
The subject of the thesis is a book marketing in Czech Republic. Marketing strategies are presented in a case study of publishing house Albatros Media. The focus is on selected brands as part of a demonstration of specific procedures. Subsequently, a comparison with independent publishing house is used. Even though offline marketing activities are mentioned, the main focus of the thesis is on online …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fw7jj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. BcA. Anna Štičková
- Oponent: Ing. Jakub Pejcal, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MINÁŘOVÁ, Sabina. \textit{Knižní marketing v~případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/uioobt/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Management v kultuře / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová strategie hotelu Vienna House Diplomat
Markéta Burešová -
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
Online marketing
Adelina PAVLOVA -
Knižní marketing malých nakladatelů
Magdalena Štenclová -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Knižní marketing
Eva Rabasová -
Motivace zaměstnanců ve společnosti Albatros media (AM)
Soňa Svačinová -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova