Segmentace studentů univerzity na trhu cestovního ruchu – Petra Šmídová
Petra Šmídová
Bachelor's thesis
Segmentace studentů univerzity na trhu cestovního ruchu
The Segmentation of the University Students on the Tourist Market
Anotácia:
Tématem mé bakalářské práce je segmentace studentů univerzity Vysoké školy báňské-Technické univerzity Ostrava. Specializovala jsem se na studenty ekonomické fakulty prezenčního studia. Nejprve byla upřesněna problematika segmentace, identifikace tržních segmentů, definice pojmu segmentace, její rozdělení, kritéria a postup segmentace prováděného na trzích. Následně jsem se zabývala konkrétním trhem …viacAbstract:
The subject of my bachelor work is The Segmentation of the University Students on the Tourist Market. I specialized in full-time students of the Faculty of Economics. First I specified the problem of segmentation, identification of the market segment, definition of the term of segmentation, it´s diversification, criteria and procedure of segmentation on markets.Then I considered a particular market …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/80745
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Hana Svobodová
- Oponent: Roman Kozel
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingového mixu cestovní kanceláře Canaria travel
Karolína Kristová -
Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE
Karel Buriánek -
Marketingový mix CA Vysočina Tour
Martin Vojta -
Marketingový mix cestovní agentury INTACT
Diana Rosová -
Návrh na vylepšení komunikační strategie Travel Free shopů na základě identifikace zákazníka
Barbora Bízová -
Marketingová komunikace letecké společnosti Travel Service
Monika Dufková -
Marketingový mix vybrané destinace cestovního ruchu
Lucie Langerová -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Canaria Travel
Anna Krupičková