Analýza partnerského věrnostního programu organizace Telefónica O2 – Ing. Tomáš Zavoral
Ing. Tomáš Zavoral
Bakalářská práce
Analýza partnerského věrnostního programu organizace Telefónica O2
Analysis of Telefónica O2 partner loyalty program
Anotace:
Práce pojednává o problematice věrnostních programů. V první části práce je představen obecný pohled na problematiku podpory prodeje. Dále pak přibližuje současné trendy v oblasti věrnostního marketingu a upozorňuje na nedostatky současných věrnostních programů. V druhé části analyzuje program O2 Extra výhody. Na základě této analýzy pak formuluje návrh na vybudování nového typu věrnostního programu …víceAbstract:
The topic of this thesis is loyalty programs. In the first part, general overview on sales promotion is given. In following part, this thesis brings closer look at contemporary trends in the area of loyalty marketing and points out some weak spots of current loyalty programs. In the second part, “O2 Extra výhody” loyalty program is analysed. Based on the previous analysis, recommendations for building …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wjkiz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
E-marketing in small and medium businesses
Dariia Kavanda -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Adam Průša -
Podpora prodeje věrnostním programem
Adam Potůček -
Věrnostní program jako nástroj marketingové komunikace společnosti CrossCafe original s.r.o.
Marie Balášová -
Věrnostní program společnosti Kaufland jako nástroj marketingové komunikace
Martina Chumanová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Marketingová komunikace společnosti Kaufland
Kavka Kavka -
Marketingová komunikace vybraných aktivit programu Erasmus+ ze strany neziskových organizací
Václav Uhlíř