Práce s marketingovým mixem v marketingově řízeném podnikatelském subjektu – Bc. Leona Benešová
Bc. Leona Benešová
Master's thesis
Práce s marketingovým mixem v marketingově řízeném podnikatelském subjektu
Work with the marketing mix in marketing management entity
Abstract:
Ve své diplomové práci se zabývám českou kosmetickou firmou Ryor. V teoretické části popisuji postupy a principy segmentace a marketingového mixu. V praktické části analyzuji a hodnotím firmu Ryor a konkrétní marketingové nástroje, které ke své propagaci použila. Cílem mé diplomové práce je vlastní návrh marketingového mixu pro firmu Ryor. Tento vlastní návrh bude firmě představen a v případě zájmu …moreAbstract:
In my work I deal with cosmetics firm Czech Ryor. In the theoretical part describes the procedures and principles of segmentation and marketing mix. In the practical part I analyze and evaluate business Ryor and specific marketing tools to promote their use. The aim of my thesis is to custom design the marketing mix for the company Ryor. This custom design will be introduced to the company and, if …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/oicsu/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: Ing. Pavel Klička
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Ekonomická analýza podniku jako nástroj pro predikci ocenění podniku
Rafaela Rouče -
Zhodnocení finančního zdraví podniku MTA Group s.r.o.
Martina Halíková -
Ekonomická analýza podniku jako nástroj pro predikci ocenění podniku
Rafaela Rouče -
Zhodnocení finančního zdraví podniku MTA Group s.r.o.
Martina Halíková -
Využití internetového marketingu vybraného podniku
Kateřina Churá -
Marketingový mix spoločnosti PAUL
Rastislav Škvarka -
Marketingová strategie a marketingový mix pro Dům umění města Brna
Eva Hájková -
Positioning vybraného výrobku
Aneta Čubíková