Reklama 2.0 aneb reklamní sdělení ve věku nových médií – Bc. Vendula Pudelková
Bc. Vendula Pudelková
Bakalářská práce
Reklama 2.0 aneb reklamní sdělení ve věku nových médií
Advertising 2.0, promotional message at the age of new media
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá novým pojetím reklamy 2.0. Pro kterou je specifické využitích nových médií (internetu, sociálních sítí, blogů, videoserverů atd.). Zaměřuje se především no nové možnosti reklamní komunikace, které tyto technologie přinášejí. V praktické části analyzuje marketingovou komunikaci nově vznikající platformy videoflot.cz, určenou pro videotvůrce. Využití nových komunikačních …víceAbstract:
This bachelor´s thesis is focused on new concept of advertising 2.0. Which is defined by use of new media (internet, social networks, blogs, video servers, etc.). Thesis is focused on new advertising communication possibilities that these technologies bring. In the practical part of this thesis is analyzed the emerging marketing communication platform videoflot.cz, designed for video creators. Also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gk3sm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Leo Nitče
- Oponent: prof. PhDr. Jiří Pavelka, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Komunikační struktura a komunikační kanály používané Brněnskou skupinou Amnesty International
Lucie Paseková -
Komunikační kanály v bankovnictví
Barbora Pinková -
Mezikulturní vlivy a komunikační kanály mezi Českou republikou a Japonskem
Jana Kaňuková -
Online Marketing for a New Opening Web Store
Jafar Jafarov -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova