Sada P.O.P. materiálů pro prodej filmových nosičů – Michal KUPILÍK
Michal KUPILÍK
Bachelor's thesis
Sada P.O.P. materiálů pro prodej filmových nosičů
Set of P.O.P. displays for the movie media distribution
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou filmové distribuce v sektoru domácí zábavy. V teoretické části jsou představeny POP materiály jakožto efektivní způsob marketingové komunikace. Dále následuje podrobné rozebrání trhu s filmovými nosiči a analýza současného způsobu propagace filmových titulů přímo v místě prodeje. Praktická část mapuje vznik vlastní sběratelské kolekce filmů, která prochází …moreAbstract:
This thesis deals with a movie distribution in the home entertainment sector. The theoretical part presents POP materials as an effective way of marketing communications. Followed by a detailed elaboration of the home video market and analysis of the current method of promoting movies at the point of sale. The practical part describes the creation of a custom collector's edition, which starts with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2010
Identifier:
17125
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2010
- Supervisor: M. A. Vladimír Kovařík
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KUPILÍK, Michal. Sada P.O.P. materiálů pro prodej filmových nosičů. Uherské Hradiště, 2010. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Fine Arts / Multimedia and Design - 3D Design
Theses on a related topic
-
Podpora prodeje v IN-store komunikaci
Nikola Nosková -
Analýza současných in-store aktivit globální značky se sportovními potřebami
Natálie Havlíčková -
K-Pop as a Cultural Mirror of Racial Dynamics in the U.S.
Altynai Ibraimova -
POP komunikace v obchodě ČR
Michaela Sojáková -
Sociolinguistic Influence of American Market on the Korean Pop Music Group BTS
Adriana Buráňová -
The fast growth and increasing influence of video game industry in the pop culture and the business world
Jacky Auffrays -
La chronique de radio culturelle : à la recherche des propriétés linguistiques du genre à travers l'exemple de la chronique Pop & Co
Karolina Hnilicová -
T: Americký sen - Elvis Presley ve fotografii a jeho vizuální vliv na pop kulturu
Daniela Erbanová