Řeč těla a její význam pro efektivní proces komunikace – Martin Stiburek
Martin Stiburek
Bakalářská práce
Řeč těla a její význam pro efektivní proces komunikace
Body language and its importance to the communication process
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá významem řeči těla na proces osobní komunikace. Teoretická část definuje pojem komunikace a jeho důležité části, a dále vymezuje historii neverbální komunikace a její návaznost na lidský mozek. Je zde detailně rozebrána řeč těla, včetně její návaznosti na neverbální komunikaci; v závěru práce jsou popsány hlavní disciplíny neverbální komunikace. Empirická část práce má za …víceAbstract:
This thesis deals with the importance of body language and its impact on the process of personal communication. The theoretical part defines the concept of communication and its important parts. There is also described the history of nonverbal communication and its connection to the human brain. The term body language is also discussed in detail, including its relation to non-verbal communication, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jana Pechová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Role of p53 in the early phase DNA repair: Mechanism and its correlation with the function of the 53BP1 protein
Paolo Fagherazzi -
Vliv neverbální komunikace na pochopení významu sdělení
Barbora Turošíková -
Neverbální komunikace zobrazující psychiku Raskolnikova v díle Zločin a trest
Martin Jurnečka -
Neverbální komunikace zobrazující psychiku Raskolnikova v díle Zločin a trest
Martin Jurnečka -
Projevy lhaní v neverbální a paraverbální komunikaci
Jan CHAMRÁD -
New Types of Media and its Influence on the Corporate Communication
Ayoung Park -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
New types of media and its influence on the corporate communication
Ntaniela Zafeiri
Název
Vložil
Vloženo
Práva