Třídní badatelské centrum aktivit. – Lenka VOBORNÍKOVÁ
Lenka VOBORNÍKOVÁ
Master's thesis
Třídní badatelské centrum aktivit.
The class research center of activities.
Anotácia:
Cílem diplomové práce je vzbudit zájem u žáků o přírodovědné předměty využitím badatelsky orientovaného vyučování v centru aktivit. Činnosti v centru aktivit by svým charakterem měly u žáků vzbuzovat zájem o přírodovědné předměty a zároveň rozvíjet tvořivé a kritické myšlení, praktické dovednosti a mělo by zde docházet k získávání nových poznatků, které umožňují žákům porozumět zákonitostem přírodních …viacAbstract:
The thesis aims is to attract the interest of students in nature science using research- oriented teaching in center activities. Activities in activity center should rise the interest of pupils in natural science and in same time non-violent way to develop creative and critical thinking, practical skills and there should happen to acquire new knowledge, which will enable pupils to understand the patterns …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2014
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PaedDr. Ivana Čepičková -Brtnová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VOBORNÍKOVÁ, Lenka. Třídní badatelské centrum aktivit.. Ústí nad Labem, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Primary School Teacher Education / Teaching for Primary Schools - Special Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Aplikace problémové a badatelsky orientované výuky na vybrané přírodovědné a technické obory na střední průmyslové škole
Václav Pokorný -
Přírodovědné experimenty a jejich uplatnění v rámci badatelsky orientované výuky v mateřské škole
Nela KOŠNÁROVÁ -
Badatelsky orientované učení ve výuce fyzického zeměpisu
Vendula VACKOVÁ -
Laboratorní pokusy a jejich využití při badatelsky orientované výuce přírodovědných předmětů
Denisa JANDOVÁ -
Pokusy s prvky badatelsky orientované výuky v hodinách prvouky a přírodovědy na 1. stupni ZŠ
Tereza LEITLOVÁ -
Aplikace přírodovědného portfolia v badatelsky orientovaném vzdělávání v mateřské škole
Štěpánka Kohoutková -
Badatelsky orientované vyučování (BOV) v primárním přírodovědném vzdělávání s využitím modelového prostředí školních zahrad - monitoring reality a sondy možností
Zbyněk VÁCHA -
Badatelsky orientované vzdělávání v mateřské škole pohledem budoucích učitelů mateřských škol
Alena Slováková