Použití metafor, analogií a přirovnání v reklamním průmyslu (ukázky příkladů a jejich rozbor) – Ing. Šárka Býmová
Ing. Šárka Býmová
Bakalářská práce
Použití metafor, analogií a přirovnání v reklamním průmyslu (ukázky příkladů a jejich rozbor)
The Application of Metaphors, Analogies and Comparisons in Advertising (Their Examples and Analysis)
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o použití metafor, analogií a přirovnání v reklamním průmyslu. Teoretická část je zaměřena na správnou tvorbu reklamních sdělení. Ta se však neskládají pouze z textu, a tak je zde uvedeno, jaké asociace jsou vyvolány hudbou, různými obrazy a barvami použitými v reklamách. Pro správné zasažení cílové skupiny uvádím návrh výzkumu, kterým se dle mého názoru dá reklamní sdělení …víceAbstract:
The bachelor´s thesis focuses on how to apply metaphors, analogies and comparisons in the field of advertising. The theory part is about description of the right form of advertising. Since the advertising messages are not only about the text part, therefore these chapters also explain what some of the pictures, colours and musical instruments used in advertising may leave in people’s associations. …víceKlíčová slova
reklama metafora analogie přirovnání reklamní sdělení reklamní text slogan zákazník příjemce cílová skupina analýza produkt televize tisk advertisement metaphor comparison advertising message advertising copy advertising slogan customer recipient target group analysis product television press
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/x745x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Luděk Vajner
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Ruské reklamní slogany ve sféře finančních služeb
Kateřina Chytková -
Strategická analýza vybrané společnosti (Kuban Agro-product)
Viacheslav Dolbysh -
Analysys of product of Russian restaurants in Prague
Elena Motsenko -
Linguistic Analysis of Brand and Product Names: A Contrastive Study
Jakub Schwan -
Vybraný depozitní produkt – komparativní analýza
Jan Perlík -
Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny;
Simona Ďurčová -
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Návrh komunikační kampaně pro zvolený produkt
Aneta MATĚJKOVÁ