Analýza účinnosti 8D reportu jako nástroje pro řízení reklamací – Adam Hloušek
Adam Hloušek
Bachelor's thesis
Analýza účinnosti 8D reportu jako nástroje pro řízení reklamací
Effectiveness Analysis of the 8D Report as a Complaint Management Tool
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je objasnit problematiku, kterou zaujímáme vůči našim zákazníkům, zejména při řešení reklamace. Práce popisuje proces řešení reklamací za pomoci nástroje 8D Reportu. Práce se zaměřuje na postup při řešení zákaznických reklamací ve společnosti dodávající výrobky do automobilového průmyslu. Popisuje současný stav 8D Reportu ve společnosti, nejčastější příčiny vzniku problému …viacAbstract:
The aim of this Bachelor thesis is to clarify the issues that we deal with our customers, especially when dealing with complaints. This work describes the complaint handling process using the 8D Report tool. The work focuses on the process of solving customer complaints in a company supplying products to the automotive industry. Describes the current state of the 8D Report in the company, the most …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/128753
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedúci: David Vykydal
- Oponent: Jaroslav Nenadál
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HLOUŠEK, Adam. \textit{Analýza účinnosti 8D reportu jako nástroje pro řízení reklamací}. Online. Bakalárska práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/ujm3yu/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíBachelor programme / odbor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Management kvality
Práce na příbuzné téma
-
Analýza procesu reklamace a implementace nástrojů řízení a zvyšování kvality ve vybrané organizaci
Pavel Tesař -
Srovnávací analýza anglické a české korespondence zaměřené na stížnosti a reklamace
Nikola OHLÍDALOVÁ -
Analýza procesu řízení reklamací na dodávky do závodů ŠKODA AUTO a.s. v zahraničí
David Křupka -
Analýza reklamací v podmínkách výrobce automobilů
Radim Ivánek -
Formy rezistence vůči mobbingu a jejich účinnost: Tématická analýza
Martin Kusák -
Analýza vlivu tvaru difuzoru na účinnost turbíny
Denis Koribský -
Technická analýza a její účinnost při obchodování na devizovém trhu
Danila Konrad -
Analýza vlivu devizových rezerv na účinnost nástrojů monetární politiky České národní banky v období 1993-2022
Vít Sukdol