Reklama jako součást podpory prodeje, účetní a daňové souvislosti – Bc. Martina RÁSOCHOVÁ
Bc. Martina RÁSOCHOVÁ
Bakalářská práce
Reklama jako součást podpory prodeje, účetní a daňové souvislosti
Advertisement as a part of sales promotion, accounting and tax context
Anotace:
Cílem této práce je charakteristika podpory prodeje a reklamy, a především identifikace vztahu mezi nimi. Dále pak popsání způsobu zaúčtování reklamy, návaznost jejího pořízení a využívání na daňový systém České republiky, na možnosti daňově uznatelných nákladů a nároků na odpočet.Abstract:
The aim of my work is to characterize advertising and sales promotion and their relationship between them. I focused on the method of accounting of the advertising, relationship between procurement of the advertising and its´ use in tax system of the Czech Republic. I also focused on the possibilities of tax-deductible expenses and deductible claims.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2007
Zveřejnit od: 20. 4. 2007
Identifikátor:
8572
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2007
- Vedoucí: doc. Ing. Jindřiška Kouřilová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RÁSOCHOVÁ, Martina. \textit{Reklama jako součást podpory prodeje, účetní a daňové souvislosti}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/ujuk6a/.
Jak správně citovat práci
RÁSOCHOVÁ, Martina. Reklama jako součást podpory prodeje, účetní a daňové souvislosti. Č. Bud., 2007. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 04. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2007 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Účetnictví a finanční řízení podniku
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje z účetního a daňového pohledu
Štěpánka Urbánková -
Nástroje podpory prodeje z hlediska daně z příjmů a daně z přidané hodnoty v ČR
Jan Joukl -
Řešení reklamy, darů, podpory prodeje a sponzoringu z účetního a daňového hlediska
Alina Pankratova -
Řešení reklamy, darů, podpory prodeje a sponzoringu z účetního a daňového hlediska
Tereza Jakschová -
Řešení reklamy, darů, podpory prodeje a sponzoringu z účetního a daňového hlediska
Jana Milichovská -
Podpora prodeje, jeho struktura, ekonomické, účetní a daňové souvislosti
Jana NOVÁKOVÁ -
Analýza informačního systému ve vybraném podniku ve vazbě na vedení účetnictví
Filip Závodný -
Synergie kalkulačního systému a finančního účetnictví ve vybraném podniku
Dominik Dobák
Název
Vložil
Vloženo
Práva