Vinyl na vzestupu: role kamenných prodejen hudebních nosičů – Bc. Radim GURECKÝ
Bc. Radim GURECKÝ
Master's thesis
Vinyl na vzestupu: role kamenných prodejen hudebních nosičů
Vinyl on the Rise: The Role of Brick-and-Mortar Record Stores
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá vzestupem popularity vinylových desek a přístupem kamenných prodejen hudebních nosičů k tomuto trendu. Teoretická část se věnuje historii a vývoji hudebních nosičů, provozu kamenných prodejen včetně jejich role v pořádání kulturních událostí a účasti na celosvětové akci Record Store Day, základům retail marketingu a spotřebitelského chování. V praktické části je využit …moreAbstract:
This thesis examines the rising popularity of vinyl records and the approach of brick-and-mortar record stores to this trend. The theoretical part addresses the history and development of music formats, the operation of brick-and-mortar stores including their role in organizing cultural events and participation in the global event Record Store Day, the basics of retail marketing, and consumer behaviour …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Tomáš Knoflíček, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
GURECKÝ, Radim. Vinyl na vzestupu: role kamenných prodejen hudebních nosičů. Ostrava, 2024. diplomová práce (MgA.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta umění
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta uměníUniversity of Ostrava
Faculty of Fine Arts and MusicMaster programme / field:
Production in Cultural and Creative Sectors / Production in Cultural and Creative Sectors
Theses on a related topic
-
Teorie nakupování a vliv pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování generace X a Z v oblasti eCommerce
Petr Košťál -
Spotřebitelské chování zákazníků tří vybraných kamenných obchodů se second-hand oblečením
Klára Šímová -
Působení ambasadorů značek na spotřebitelské chování
Jana Adamovičová -
Proměny spotřebitelských vzorců chování v době pandemie COVID - 19
Jan Čejka -
Retail marketing ve společnosti T-Mobile v době digitalizace
Lucie Janíčková -
Marketing maloobchodní jednotky s oděvy
Jakub Špiller -
Marketing maloobchodu vybrané firmy
Tereza KNOTOVÁ -
Marketing maloobchodu Decathlon
Adam JURÁNEK