Analysis of factors influencing strategies and expectations of Czech new start-ups – Miroslav Šála
Miroslav Šála
Diplomová práce
Analysis of factors influencing strategies and expectations of Czech new start-ups
Analýza faktorů ovlivňující strategie a očekávání českých začínajících firem
Anotace:
Cílem mé práce je analyzovat faktory, které ovlivňují strategie a růstová očekávání českých začínajících firem. Analýza je založena na datech získaných při sběru dat pro GEM konsorcium a unikátní studii českých podnikatelů provedených v roce 2011. Analýza je založena na různých statistických metodách, jejichž cílem je určit mikroekonomické faktory ovlivňující (1) výběr strategie a (2) růstová očekávání …víceAbstract:
This thesis goal is to analyze the factors that are influencing the strategies and growth expectations of the Czech start-ups. The analysis is based on the data sample from the Czech GEM 2011 and unique study of the Czech start-ups performed in 2011 as well. Various statistical methods are used to determine which microeconomic factors affect (1) the strategy choice and (2) growth expectations. As for …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 12. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30685
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
- Vedoucí: Martin Lukeš
- Oponent: Martina L. Jaklová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30685
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Global Mobility: Exploring the Dynamics of Expatriation, Repatriation, and Factors Influencing the Success of International Assignments
Lejla Eco -
Faktory ovlivňující daňové zatížení podnikatele
Barbora Kaftanová -
Faktory ovlivňující rozvoj startupů
Cyril Holub -
Hodnocení stavu rurálního podnikání a motivační faktory pro jeho vznik v mikroregionu Sedlčansko
Pavel Jarolímek -
Faktory ovlivňující prosperitu malých a středních podniků
Denisa Skřivanová -
Faktory ovplyvňujúce tržby v odvetví právnych a účtovníckych činností v ČR
Dominika Repiská -
Projekt zpracování strategie marketingové komunikace agentury, zabývající se ready made společnostmi a společnostmi na klíč, vstupující na slovenský trh.
Lucia BEDNÁROVÁ -
Business model podnikání na internetových platformách
Matouš BOUDNÝ