Přístup "Respektovat a být respektován" v předškolním vzdělávání – Bc. Pavlína RYBOVÁ, DiS.
Bc. Pavlína RYBOVÁ, DiS.
Bachelor's thesis
Přístup "Respektovat a být respektován" v předškolním vzdělávání
"Respecting and being respected" approach in preschool education
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá respektujícím přístupem. Cílem práce je zjistit, jakým způsobem je respektující přístup vnímán a uplatňován vychovatelkami a učitelkami v předškolních zařízeních, které se zúčastnily kurzu Respektovat a být respektován. V teoretické části definuji pojmy autoritativního přístupu, respektujícího přístupu, dětských potřeb, hranic ve vztazích, emoce a roli vychovatele. V …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with respecting approach. The aim of this thesis is to find out, how educators in preschool institutions, who attended "Respecting and being respected" workshop, perceive and use this approach in their jobs. In the theoretical part are defined concepts of authoritative approach, respecting approach, children needs, borders in relationships, emotions and a role of the educator …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Milan Podpera
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
RYBOVÁ, Pavlína. Přístup "Respektovat a být respektován" v předškolním vzdělávání. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Preschool and Out-of-School Pedagogy / Teacher Training for Pre-school Teachers
Theses on a related topic
-
Kontaktní a respektující výchova jako volba současných rodičů
Monika Beranová -
Potřeby dětí a rodičů v dětské paliativní péči: scoping review
Natálie Krouželová -
Od stresu k (n)emoci a zase zpátky: Korelační studie na vzorku vysokoškolských studujících
Lucie Robošová -
Postoje předškolních pedagogů k dětem s problémy a poruchami emoci a chování napříč spektrem programů mateřských škol
Veronika Buchtová -
Způsoby měření a rozpoznávaní emoci pomocí analýzy obrazu v oblasti reklamy
Anna Nayman -
Psychologické a pedagogické vzdělávání instruktorů jezdectví s akcentem na strach jako negativní emoci a jeho vliv na jezdecký výcvik
Petra Kabešová -
Emotikon a úsudek o emoci pisatele zprávy: Role emoční inteligence čtenáře
Hana Lukáčová