Přístup "Respektovat a být respektován" v předškolním vzdělávání – Bc. Pavlína RYBOVÁ, DiS.
Bc. Pavlína RYBOVÁ, DiS.
Bakalářská práce
Přístup "Respektovat a být respektován" v předškolním vzdělávání
"Respecting and being respected" approach in preschool education
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá respektujícím přístupem. Cílem práce je zjistit, jakým způsobem je respektující přístup vnímán a uplatňován vychovatelkami a učitelkami v předškolních zařízeních, které se zúčastnily kurzu Respektovat a být respektován. V teoretické části definuji pojmy autoritativního přístupu, respektujícího přístupu, dětských potřeb, hranic ve vztazích, emoce a roli vychovatele. V …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with respecting approach. The aim of this thesis is to find out, how educators in preschool institutions, who attended "Respecting and being respected" workshop, perceive and use this approach in their jobs. In the theoretical part are defined concepts of authoritative approach, respecting approach, children needs, borders in relationships, emotions and a role of the educator …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Milan Podpera
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RYBOVÁ, Pavlína. Přístup "Respektovat a být respektován" v předškolním vzdělávání. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Kontaktní a respektující výchova jako volba současných rodičů
Monika Beranová -
Potřeby dětí a rodičů v dětské paliativní péči: scoping review
Natálie Krouželová -
Od stresu k (n)emoci a zase zpátky: Korelační studie na vzorku vysokoškolských studujících
Lucie Robošová -
Postoje předškolních pedagogů k dětem s problémy a poruchami emoci a chování napříč spektrem programů mateřských škol
Veronika Buchtová -
Způsoby měření a rozpoznávaní emoci pomocí analýzy obrazu v oblasti reklamy
Anna Nayman -
Psychologické a pedagogické vzdělávání instruktorů jezdectví s akcentem na strach jako negativní emoci a jeho vliv na jezdecký výcvik
Petra Kabešová -
Emotikon a úsudek o emoci pisatele zprávy: Role emoční inteligence čtenáře
Hana Lukáčová