Bc. Pavlína RYBOVÁ, DiS.

Bakalářská práce

Přístup "Respektovat a být respektován" v předškolním vzdělávání

"Respecting and being respected" approach in preschool education
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá respektujícím přístupem. Cílem práce je zjistit, jakým způsobem je respektující přístup vnímán a uplatňován vychovatelkami a učitelkami v předškolních zařízeních, které se zúčastnily kurzu Respektovat a být respektován. V teoretické části definuji pojmy autoritativního přístupu, respektujícího přístupu, dětských potřeb, hranic ve vztazích, emoce a roli vychovatele. V …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with respecting approach. The aim of this thesis is to find out, how educators in preschool institutions, who attended "Respecting and being respected" workshop, perceive and use this approach in their jobs. In the theoretical part are defined concepts of authoritative approach, respecting approach, children needs, borders in relationships, emotions and a role of the educator …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Milan Podpera

Citační záznam

Jak správně citovat práci

RYBOVÁ, Pavlína. Přístup "Respektovat a být respektován" v předškolním vzdělávání. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/