Jan JASENSKÝ, DiS.

Bachelor's thesis

Diferenciální diagnostika poruch vědomí u dětí v přednemocniční neodkladné péči

Differential diagnosis of childrens´ counsciousness disorders in pre-hospital intensive care
Anotácia:
Bakalářská práce je koncipovaná jako teoreticko-praktická a je zaměřena na úroveň znalostí v oblasti diferenciální diagnostiky poruch vědomí u dětí v přednemocniční neodkladné péči. Obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na význam diferenciální diagnostiky a poruch vědomí jako takových, ale především popisuje poruchy vědomí všeobecně a cíleně na dětskou problematiku. Praktická …viac
Abstract:
The bachelor thesis is designed as a combination of theoretical and practical parts and its focus aims at the level of knowledge in the field of differential diagnosis of impaired consciousness in children in pre-hospital emergency care. The thesis consists of the theoretical and the practical part. The theoretical part deals with the significance of differential diagnosis and impairments of consciousness …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Zverejniť od: 29. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
  • Vedúci: MUDr. Pavel Buček

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JASENSKÝ, Jan. Diferenciální diagnostika poruch vědomí u dětí v přednemocniční neodkladné péči. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Lékařská fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 29. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Lékařská fakulta

University of Ostrava

Faculty of Medicine

Bachelor programme / odbor:
Specialization in Health Service-Combined Study / Rescue Ranger - Combined Study