Bc. Marek Nevídal

Bachelor's thesis

Hashtag jako nástroj marketingové strategie

Hashtag as a tool of marketing strategy
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na fenomén hashtagu v prostředí digitálního marketingu jako prostředek komunikace, kdy se dostává do popředí zájmu, a jeho využitelnosti v kultuře, zejména v českém marketingovém prostředí. V práci jsou analyzovány základní informace jak o vzniku a využití hashtagu, tak jeho současné postavení. Následně jsou tyto skutečnosti syntetizovány do kontextu zejména českého prostředí …more
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the phenomenon of hashtag in the digital marketing environment as a mean of communication, when it gets to the foreground. Although its usability in culture, especially in the Czech marketing environment. The thesis analyses basic information about the origin and use of hashtag and its current position. Subsequently, these facts are synthesized into the context of Czech …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2019
  • Supervisor: Mgr. Pavlína Míčová
  • Reader: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta