Hashtag jako nástroj marketingové strategie – Bc. Marek Nevídal
Bc. Marek Nevídal
Bachelor's thesis
Hashtag jako nástroj marketingové strategie
Hashtag as a tool of marketing strategy
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na fenomén hashtagu v prostředí digitálního marketingu jako prostředek komunikace, kdy se dostává do popředí zájmu, a jeho využitelnosti v kultuře, zejména v českém marketingovém prostředí. V práci jsou analyzovány základní informace jak o vzniku a využití hashtagu, tak jeho současné postavení. Následně jsou tyto skutečnosti syntetizovány do kontextu zejména českého prostředí …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the phenomenon of hashtag in the digital marketing environment as a mean of communication, when it gets to the foreground. Although its usability in culture, especially in the Czech marketing environment. The thesis analyses basic information about the origin and use of hashtag and its current position. Subsequently, these facts are synthesized into the context of Czech …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2019
Identifier:
https://is.muni.cz/th/j1650/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2019
- Supervisor: Mgr. Pavlína Míčová
- Reader: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Theses on a related topic
-
Ekonomické důsledky sociálních problémů ve vybraných státech Evropské unie - Česká republika a Slovenská republika
Lenka Richtrová -
Nezaměstnanost ve vybraných státech Evropské unie - Česká republika a Spolková republika Německo
Alena Serpovskaia -
Ekonomické důsledky sociálních problémů ve vybraných státech Evropské unie - Česká republika a Spolková republika Německo.
Markéta Vinklárková -
Případová studie přeshraniční spolupráce: Česká republika – Polsko v Euroregionu Nisa
Bianca Seppová -
Sociální udržitelnost v průmyslovém podniku v kontextu Strategického rámce Česká republika 2030
Karina Horos -
První republika a sociální stát
Radek Luňák -
Česká republika a přijetí eura
Václav Pesl -
Obsah se sportovci na sociálních sítích jako nástroj marketingové komunikace společnosti Red Bull Česká republika, s.r.o.
Viktor KŘAPA