Hashtag jako nástroj marketingové strategie – Bc. Marek Nevídal
Bc. Marek Nevídal
Bachelor's thesis
Hashtag jako nástroj marketingové strategie
Hashtag as a tool of marketing strategy
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na fenomén hashtagu v prostředí digitálního marketingu jako prostředek komunikace, kdy se dostává do popředí zájmu, a jeho využitelnosti v kultuře, zejména v českém marketingovém prostředí. V práci jsou analyzovány základní informace jak o vzniku a využití hashtagu, tak jeho současné postavení. Následně jsou tyto skutečnosti syntetizovány do kontextu zejména českého prostředí …viacAbstract:
The bachelor thesis focuses on the phenomenon of hashtag in the digital marketing environment as a mean of communication, when it gets to the foreground. Although its usability in culture, especially in the Czech marketing environment. The thesis analyses basic information about the origin and use of hashtag and its current position. Subsequently, these facts are synthesized into the context of Czech …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/j1650/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedúci: Mgr. Pavlína Míčová
- Oponent: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Práce na příbuzné téma
-
Ekonomické důsledky sociálních problémů ve vybraných státech Evropské unie - Česká republika a Slovenská republika
Lenka Richtrová -
Nezaměstnanost ve vybraných státech Evropské unie - Česká republika a Spolková republika Německo
Alena Serpovskaia -
Ekonomické důsledky sociálních problémů ve vybraných státech Evropské unie - Česká republika a Spolková republika Německo.
Markéta Vinklárková -
Případová studie přeshraniční spolupráce: Česká republika – Polsko v Euroregionu Nisa
Bianca Seppová -
Sociální udržitelnost v průmyslovém podniku v kontextu Strategického rámce Česká republika 2030
Karina Horos -
První republika a sociální stát
Radek Luňák -
Česká republika a přijetí eura
Václav Pesl -
Obsah se sportovci na sociálních sítích jako nástroj marketingové komunikace společnosti Red Bull Česká republika, s.r.o.
Viktor KŘAPA