Zpracování grafiky s větší barevnou hloubkou (16 a 32 bitů/kanál) – Filip CHROUST
Filip CHROUST
Bachelor's thesis
Zpracování grafiky s větší barevnou hloubkou (16 a 32 bitů/kanál)
Processing of graphics with highest colourful depth (16 and 32 bits/channel)
Anotácia:
Tato práce se zabývá zpracováním grafiky s více bity na kanál, barevnými modely, souvislostí grafiky s více bity na kanál, RAW formátem a HDR fotografiemi. Práce také upozorňuje na nevýhody zobrazení vícebitové grafiky na různých typech monitorů. Dále se zabývá testováním grafických editorů a fotoaparátů.Abstract:
This work concerns with processing of graphics with more bits for channel, colourful modes, connection of graphics with more bits for channel, RAW format and HDR photographies. The work also points out the disadvantages of more bits graphics display on different types of monitors. It also concerns with testing of graphics editors and cameras.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2011
Identifikátor:
41039
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Pavel Kocur, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHROUST, Filip. Zpracování grafiky s větší barevnou hloubkou (16 a 32 bitů/kanál). Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Natural Science Studies / Information Technologies in Education
Práce na příbuzné téma
-
Využití HDR pro efektivní rekonstrukci 3D objektů
Petra Tomanová -
StatsD HDR Histogram agent
Miroslav FOLTÝN -
HDR video "plugin" pro Adobe Premier
Lukáš Svatý -
Ghost-free HDR video s využitím FPGA
Martin Musil -
Ghost-free HDR video s využitím FPGA
Martin Musil -
Kompenzace obrazových artefaktů v HDR obrazu
Věra Müllerová -
Uživatelské rozhraní systému pro práci s HDR obrazem
Jan Jedlička -
Techniky mapování tónů HDR obrazu noční scény
Lukáš Macejka