Bc. Monika Hauznerová, DiS.

Diplomová práce

Návrh komplexní marketingové kampaně vybraného produktu

Proposal of comprehensive marketing campaign for selected product
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Návrh komplexní marketingové kampaně vybraného produktu“ je konkrétní návrh konceptu komunikační kampaně. Diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První teoretická část, která byla vypracována s pomocí odborné literatury, popisuje marketingový mix 4P, komunikační mix a následně marketingovou strategii a plánování. Druhá praktická část v úvodu představuje společnost …více
Abstract:
The subject of the thesis "Proposal of a comprehensive marketing campaign for selected product" is a specific design concept of communication campaign. The thesis is divided into two main parts. The first part, which is theoretical, was made up with the help of litarature. It describes the 4P marketing mix and communication mix, and then marketing strategy and planning. The aim of the second part, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Pavel Klička
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní