Návrh komplexní marketingové kampaně vybraného produktu – Bc. Monika Hauznerová, DiS.
Bc. Monika Hauznerová, DiS.
Master's thesis
Návrh komplexní marketingové kampaně vybraného produktu
Proposal of comprehensive marketing campaign for selected product
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Návrh komplexní marketingové kampaně vybraného produktu“ je konkrétní návrh konceptu komunikační kampaně. Diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První teoretická část, která byla vypracována s pomocí odborné literatury, popisuje marketingový mix 4P, komunikační mix a následně marketingovou strategii a plánování. Druhá praktická část v úvodu představuje společnost …moreAbstract:
The subject of the thesis "Proposal of a comprehensive marketing campaign for selected product" is a specific design concept of communication campaign. The thesis is divided into two main parts. The first part, which is theoretical, was made up with the help of litarature. It describes the 4P marketing mix and communication mix, and then marketing strategy and planning. The aim of the second part, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ihgsy/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Pavel Klička
- Reader: PhDr. Ladislav Lašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Databáze měřidel pro Plzeňský Prazdroj a.s., pivovar Radegast
Radomír Molin -
Implementace systému interních kalibrací měřidel pro pivovar Radegast, Plzeňský Prazdroj a.s.
Radomír Molin -
Marketingová strategie firmy Plzeňský Prazdroj, a. s.
Lucie Kohoutková -
Analýza vývoje podniku Plzeňský Prazdroj, a. s. pomocí bankrotních a bonitních modelů
Thu Linh DO -
Zavedení nové edice ženského piva do portfolia společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s., formou rebrandingu
Alina Mulenko -
Strategická analýza společnosti Plzeňský Prazdroj, a. s.
Jáchym Klimeš -
Implementace ESG prvků v podniku Plzeňský Prazdroj a.s.
Natálie Klimtová -
Finanční analýza společnosti Plzeňský Prazdroj, a. s.
Jeroným Pešta