Bc. Monika Hauznerová, DiS.

Master's thesis

Návrh komplexní marketingové kampaně vybraného produktu

Proposal of comprehensive marketing campaign for selected product
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Návrh komplexní marketingové kampaně vybraného produktu“ je konkrétní návrh konceptu komunikační kampaně. Diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První teoretická část, která byla vypracována s pomocí odborné literatury, popisuje marketingový mix 4P, komunikační mix a následně marketingovou strategii a plánování. Druhá praktická část v úvodu představuje společnost …more
Abstract:
The subject of the thesis "Proposal of a comprehensive marketing campaign for selected product" is a specific design concept of communication campaign. The thesis is divided into two main parts. The first part, which is theoretical, was made up with the help of litarature. It describes the 4P marketing mix and communication mix, and then marketing strategy and planning. The aim of the second part, …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Pavel Klička
  • Reader: PhDr. Ladislav Lašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní