Využití kognitivních zkreslení při tvorbě webové stránky – Bc. Lukáš Doubravský
Bc. Lukáš Doubravský
Bakalářská práce
Využití kognitivních zkreslení při tvorbě webové stránky
Using cognitive biases in web design
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na vytvoření webové stránky prostřednictvím redakčního systému WordPress a následné provedení uživatelského testování pro zjištění vlivu kognitivních zkreslení na rozhodování zákazníků při výběru produktů. Teoretická část práce se zabývá vysvětlením pojmů jako e-commerce, tvorba webových stránek, uživatelského testování a kognitivních zkreslení. V praktické části je podrobně …víceAbstract:
The bachelor's thesis focuses on creating a website using the WordPress content management system and then conducting user testing to determine the impact of cognitive biases on customers' product selection decisions. The theoretical part of the thesis deals with the explanation of terms such as e-commerce, website development, user testing and cognitive biases. The practical part describes in detail …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/t9int/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Michal Pajgrt
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Digitální business / Digitální business
Práce na příbuzné téma
-
Návrh a uživatelské testování aplikace na kognitivní trénink pro jedince se schizofrenií
Anita Ahmad -
UŽIVATELSKÉ TESTOVÁNÍ A OPTIMALIZACE VIZUALIZACÍ NEJISTOTY PROSTOROVÝCH DAT
Michal KUČERA -
Vliv kognitivní zátěže na použitelnost uživatelských rozhraní vybraných internetových bankovnictví
Dalibor Bláha -
Uživatelské aspekty vyhledávání tras ve virtuální realitě
Hana Švedová -
Vliv sociálního inženýrství a kognitivních zkreslení na rozhodování obětí
Miroslav Tvrdý -
Využití kognitivních zkreslení v rámci marketingu na sociálních sítích
Iveta Kleníková -
Jak kognitivní zkreslení ovlivňují finanční rozhodování
Matěj Michňák -
Behaviorální finance a analýza vybraných kognitivních zkreslení
Karolína Štěpánková