Bc. Linda Sedláková

Master's thesis

Individualizace a Diferenciace v hodinách angličtiny : zaměření na talentované žáky

Individualisation and Differentiation in secondary English classes: focus on talented learners
Abstract:
This thesis aims to analyse and focus on individualisation and differentiation of high-level pupils in common heterogeneous English classes. Action research, carried in lower secondary school, aims to increase an inner differentiation in common English classes. The theoretical part focuses on defining the terms talented or gifted, with further focus on four most common types of conception of the matter …more
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zaměřit se na individualizaci a diferenciaci talentovaných žáků v běžných heterogenních třídách. Akční výzkum, provedený v ročnících nižšího gymnázia měl za cíl zvýšit míru vnitřní diferenciace v běžné hodině anglického jazyka. Teoretická část se nejprve zaměřuje na definici nejčastěji používaných termínů talentovaný/nadaný, s následným zaměřením se na čtyři fundamentální …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 8. 2016
  • Supervisor: PaedDr. Monika Černá, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Sedláková, Linda. Individualizace a Diferenciace v hodinách angličtiny : zaměření na talentované žáky. Pardubice, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická