Jednotlivci nakupující přes internet napříč generacemi – Aneta KULHANOVÁ
Aneta KULHANOVÁ
Diplomová práce
Jednotlivci nakupující přes internet napříč generacemi
An individuals purchasing through the Internet across generations
Anotace:
Cílem DP je zjistit vliv stanovených demografických proměnných na online nákupní chování jednotlivců. Bylo provedeno dotazníkové šetření, kterého se zúčastnily tři skupiny respondentů studenti FSE, jejich rodiče a prarodiče. Z demografických proměnných byly zkoumány pohlaví, věk, vzdělání, příjem, zaměstnání a velikost místa bydliště. Na základě dotazníkového šetření byla prokázána nejsilnější závislost …víceAbstract:
The aim of the thesis is to determine the influence of defined demographic variables on online shopping behaviour of individuals. A questionnaire survey was performed with three groups of respondents FSE students, their parents and grandparents. The demographic variables being examined were gender, age, education, income, occupation and the size of their place of residence. On the basis of the questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Marta Žambochová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KULHANOVÁ, Aneta. \textit{Jednotlivci nakupující přes internet napříč generacemi}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/ulfdva/.
Jak správně citovat práci
KULHANOVÁ, Aneta. Jednotlivci nakupující přes internet napříč generacemi. Ústí nad Labem, 2017. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Využití chí kvadrát testů na příkladech experimentálních dat s využitím Geostatistical Analyst v softwaru ArcGIS
Markéta Papaková -
Analýza business modelu podnikateľského nápadu v oblasti e-commerce
Patrik Žiak -
E-commerce se zaměřením na nákup prostřednictvím sociálních sítí
Simona Matějovská -
Formy a použitie zliav v e-commerce
Klaudia Figlárová -
Vytvoření doporučovacího systému na bázi neuronových sítí v oblasti e-commerce
Martin Šatra