Aneta KULHANOVÁ

Diplomová práce

Jednotlivci nakupující přes internet napříč generacemi

An individuals purchasing through the Internet across generations
Anotace:
Cílem DP je zjistit vliv stanovených demografických proměnných na online nákupní chování jednotlivců. Bylo provedeno dotazníkové šetření, kterého se zúčastnily tři skupiny respondentů studenti FSE, jejich rodiče a prarodiče. Z demografických proměnných byly zkoumány pohlaví, věk, vzdělání, příjem, zaměstnání a velikost místa bydliště. Na základě dotazníkového šetření byla prokázána nejsilnější závislost …více
Abstract:
The aim of the thesis is to determine the influence of defined demographic variables on online shopping behaviour of individuals. A questionnaire survey was performed with three groups of respondents FSE students, their parents and grandparents. The demographic variables being examined were gender, age, education, income, occupation and the size of their place of residence. On the basis of the questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: RNDr. Marta Žambochová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KULHANOVÁ, Aneta. Jednotlivci nakupující přes internet napříč generacemi. Ústí nad Labem, 2017. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management