Brand Extension: Vstup zavedené kávové značky Tchibo do nové produktové kategorie – Kateřina Harcubová
Kateřina Harcubová
Diplomová práce
Brand Extension: Vstup zavedené kávové značky Tchibo do nové produktové kategorie
Brand Extension: Entry of the established Tchibo coffee brand into a new product category
Anotace:
Práce pokrývá teoretické shrnutí dosavadních poznatků o rozšíření značky a vhodných metodologií samotné implementace produktového rozšíření. Zároveň nabízí pohled do zrození nového produktu, který by měl omladit zavedenou kávovou značku Tchibo. V praktické části je představena marketingová strategie pro rozšíření portfolia zmíněné značky. Ta je založena na zhodnocení aktuální situace a následného nalezení …víceAbstract:
The work covers a theoretical summary of existing knowledge about brand extension and appropriate methodologies for the actual implementation of product extension. At the same time, it offers an insight into the birth of a new product, which should rejuvenate the established coffee brand Tchibo. The practical part presents a marketing strategy for expanding the portfolio of the brand. It is based on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 11. 2019
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83059
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
- Vedoucí: Martin Machek
- Oponent: Michaela Pokorná
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83059
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Inovace a rozšíření produktové řady vybrané značky
Lucie Vavrušková -
Economic analysis of new product lines of company Intersnack
Radek Zach -
Podnikatelský záměr na rozšíření produktové strategie podniku LakoPlast s.r.o. na trh Ukrajiny
Svitlana Koshelya -
Analýza spotřebitelského trhu pro rozšíření produktové řady vybrané společnosti
Anna Skákalová -
Zhodnocení možnosti rozšíření produktového portfolia vybrané společnosti
Radim Ledecký -
MDM of Product Data
Lenka Čvančarová -
Analýza rozšíření produktového portfolia Škoda Auto a.s.
Iveta Dvořáková -
Evaluating the Impact of Brand Extension Attributes of Luxury Vehicle Brands in the CEE Region
Marek Běloch