Peter Goossens

Diplomová práce

Mobile Marketing as a strategy in CRM

Mobile Marketing as a strategy in CRM
Anotace:
"Mobile" marketing je mladou a stale se vyvíjející marketingovou strategií. Příčinou jeho vzniku a rychlého vývoje je nárůst mobilních zařízení, jako např. mobilních telefonů a tabletů. Cílem DP je odpovědět na otázku, zda mobile marketing může být využit jako strategie CRM. Dílčími otázkami jsou silné stránky mobile marketingu, jeho aplikace a užití jako samostatné části marketingové kampaně a jako …více
Abstract:
Mobile marketing is a young and still developing strategy in marketing. It thanks its creation and rapid evolution to the growth of mobile devices, such as mobile phones and tablets. This paper's research question, "can mobile marketing be used as a strategy in CRM?" investigates the strength of mobile marketing, its application and use by marketers as their sole or part of their marketing campaign …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 11. 2011
  • Vedoucí: Ludmila Štěrbová
  • Oponent: H Holland

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29117