Bc. Nicolle Nováková

Diplomová práce

Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele

The influence of social media on consumer buying behaviour
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na vliv sociálních sítí v oblasti nákupního chování spotřebitele. Práce se v první části zabývá obecným popisem problematiky sociálních médií, marketingu na sociálních sítích a nákupního chování spotřebitele. Druhá část obsahuje výzkum vlivu sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele společnosti Lush. Součástí této práce je obsahová analýza vybraných komunikačních kanálů …více
Abstract:
This diploma thesis is focused on the impact of social media on consumer buying behaviour. The first part deals with the general description of social media issues, social media marketing and consumer buying behaviour. The second part is devoted to research on the impact of social networks on consumer buying behaviour of Lush Cosmetics company. Moreover, there are two content analyses – one of them …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2019
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní