Národní a kulturní zvyklosti Egypta a jejich vliv na obchodní jednání – Lenka Hluchníková
Lenka Hluchníková
Bakalářská práce
Národní a kulturní zvyklosti Egypta a jejich vliv na obchodní jednání
National and cultural habits of Egypt and its influence on business negotiation
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat prostředí Egypta, charakterizovat národní a kulturní zvyklosti a popsat obchodní jednání s českou firmou. Práce je rozdělena do několika částí. První část práce charakterizuje fáze obchodního jednání, dále celkově pojednává o Egyptské arabské republice, o základních charakteristikách, bohaté kultuře, historii a dalších zajímavostech. Další část se zabývá islámem …víceAbstract:
The goal of this thesis is to analyze the environment of Egypt, to characterize the national and cultural habits and describe the business negotiation with a Czech company. Thesis is divided into several parts. First part characterizes stages of a business meeting, then generally discusses the Arab Republic of Egypt, its basic characteristics, rich culture, history and other attractions. Next section …víceKlíčová slova
obchodní jednání Islám Škoda auto a.s. SWOT analýza obchodní vztahy s ČR Egypt kultura
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29326
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2012
- Vedoucí: Olga Horová
- Oponent: Petr Boháč
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29326
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Legal problems of commercial relations between EU and USA
Jitka Hlavová -
Possibility of a Chinese company doing business in the Czech Republic
Ge Yan -
Spatial patterns of regional unemployment and its sensitivity to the business cycle in the Czech Republic
Filip Vojtko -
Branding in the Czech Republic. Etymology of some business terms with focus on cultural aspects of branding strategy in the Czech Republic.
Natálie KOSTOHRYZOVÁ -
The business’ dilemma between the importance of a sustainable business and the responsibility to increase its profits in the Czech Republic.
Linda Fialova -
Business barriers between Russia and the czech Republic
Tatiana Klimacheva -
Plánování a řízení projektů ve firmě E.ON Business Services Czech Republic s.r.o.
Tomáš Schürger -
Barriers of business doing in the Czech Republic
Evgenia Xirou