Bc. Markéta Kuncová

Diplomová práce

Klamavá reklama a její (ne)regulace

Misleading advertising and its (non)regulation
Anotace:
Diplomová práce se zabývá regulací klamavé reklamy v České republice. Objasňuje samotný pojem reklama dle několika zdrojů. Podrobně analyzuje současnou právní i mimoprávní úpravu hospodářské a nekalé soutěže, pod které spadá klamavá reklama. Uvádí a zkoumá příčiny nekalého soutěžního jednání a nástroje jeho reugulace. V závěru práce jsou uvedeny příklady klamavého jednání realných společností.
Abstract:
This thesis deals with regulation of misleading advertising in Czech Republic. It explains the very term advertising according to several sources. In detail analyzes the current legal and out of legal regulation of economic competition and unfair competition, where belongs the misleading advertising. It shows and studies the causes of unfair competitive practices and tools of its regulation. In conclusion …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
  • Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Oponent: JUDr. Stanislav Sviták, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní