Mgr. Miroslava Líbalová
Bakalářská práce
Kinderreim im Unterricht
Using rhymes in german language lessons
Abstract:
In my bachelor thesis I am dealing with the use of children’s rhymes and riddles in teaching German. A brief survey of the children’s literature development and the children’s lyrics in German speaking countries is a component of my thesis. I am also dealing with the terminology of simple children’s rhymes, such as counting-out games, tongue twisters, riddles, etc. The main theme of my thesis is the …víceAbstract:
Ve své bakalářské práci se zabývám využitím dětských rýmů a říkadel při výuce německého jazyka. Součástí mé práce je stručný přehled vývoje dětské literatury a dětské lyriky v německy mluvících zemích. Dále se zabývám názvoslovím jednoduchých dětských rýmů, jako jsou např. rozpočitadla, jazykolamy, hádanky aj. Hlavním tématem mé práce je analýza učebnic pro první stupeň základních škol, a to: „Tamburin …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xnl5c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2011
- Vedoucí: PhDr. Jana Baroková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - německý jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Analyse von Lehrwerken "Start mit Max" und "Spaß mit Max", ihr Anschluss und Vergleichung von ihrem Schwierigkeitsgrad
Martina Richterová -
Svátky a zvyky v německy mluvících zemích- doplňkový materiál k učebnici Start mit Max 2
Martina Jedličková -
Práce s texty v rané výuce německého jazyka - doplňkový materiál k učebnici Start mit Max 2
Kamila Srncová -
Komentovaný zpěvník k 1. dílu učebnice "Start mit Max"
Jitka Sedláčková -
Komunikace žáků v rané výuce německého jazyka - doplňkový materiál k učebnici Start mit Max
Zuzana Křížová -
Analýza učebnic "Start mit max" a "Wer? Wie? Was? 1", jejich srovnání z hlediska základních jazykových dovedností
Květoslava Sotolářová -
Využití písně ve výuce německého jazyka jako doplňkový materiál k učebnici "Start mit Max I. "
Lucie Čepová -
Německý jazyk ve spojení s výtvarnou výchovou jako doprovodný materiál k učebnici Start mit MAX 2
Lucie Přibylová