Tina Dolečková
Bachelor's thesis
Dětský variabilní nábytek
Children's variable furniture
Anotácia:
Bakalářská práce rozpracovává návrh variabilního nábytku pro lesní školky a kluby s následnou realizací nábytkového prvku s různým využitím v malém prostoru. Vypracování návrhu vychází z nabídky polyfunkčního dětského nábytku na dnešním trhu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První se zabývá všeobecnou historií a charakteristikou lesních školek, na kterou navazuje podrobný popis …viacAbstract:
The bachelor thesis develops the design of variable furniture for forest nurseries and clubs with the subsequent implementation of furniture elements with different uses in a small space. The elaboration of the design is based on the offer of multifunctional children's furniture on today's market. The work is divided into theoretical and practical part. The first deals with the general history and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
- Vedúci: Ing. Milan Šimek, Ph.D.
- Oponent: Veronika Peteráčová, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Lesnická a dřevařská fakultaMendel University in Brno
Faculty of Forestry and Wood TechnologyBachelor programme / odbor:
Furniture Design / Furniture Design
Práce na příbuzné téma
-
Variabilní nábytek s kovovými prvky
Eva Prouzová -
Design variabilního nábytkového solitéru
Natálie Kupka -
Návrh konstrukce a realizace variabilního lehacího nábytku pro minimální bydlení
Tereza Darebníková -
Volná hra jednotlivce a volná hra v sociálně bohatém prostředí
Iva DVOŘÁKOVÁ -
Volná hra v předškolním vzdělávání
Ilona KŘIVÁNKOVÁ -
Volná hra a improvizace v mateřské škole
Michaela BRAVENCOVÁ -
Volná hra a její potenciál pro rozvoj dětí s mentálním postižením
Kristýna MUZIKÁŘOVÁ -
Volná hra dětí ve funkčních prostorech v Konceptu otevřených skupin
Petra Novakova