Marketingové strategie nové firmy Pralinkový club – Pavlína Králová
Pavlína Králová
Bachelor's thesis
Marketingové strategie nové firmy Pralinkový club
Marketing strategies of the new company Pralinkovy club
Abstract:
ANOTACE KRÁLOVÁ, Pavlína. Marketingové strategie nové firmy Pralinkový CLUB. [Bakalářská práce] Vysoká škola hotelová v Praze 8, spol. s r.o., Praha: 2014, 59s.Cílem této bakalářské práce na téma „Marketingové strategie nové firmy Pralinkový CLUB je rozbor využívání různých marketingových aktivit v souvislosti s uvedením zcela nové firmy, zabývající se distribucí luxusní čokolády a čokoládových pralinek …moreAbstract:
ABSTRACT KRÁLOVÁ, Pavlína. Marketing strategies of the new company Pralinkový CLUB. [Bachelor´s Thesis] The Institute of Hospitality Management Prague 8, Ltd., Prague: 2014, 59s. The aim of my bachelor work "Marketing strategies of the new company Pralinkový CLUBU is analyzing the use of various marketing activities in connection with launching a brand new company, engaged in the distribution of luxury …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2014
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/7543/vsh_b_b1/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 9. 2016
- Supervisor: Ing. Dana Johnová
- Reader: Ing. Vladimír Filip
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Theses on a related topic
-
Marketingové aktivity v segmentu B2B
Veronika Ničová -
Marketingové aktivity firmy Oční Optik Brzáková - Svobodová
Karel Svoboda -
Marketingové aktivity vybrané destinace v České republice
Tomáš STŘELEČEK -
Marketingové aktivity vybraných konkurenčních podniků
Marečková Marečková -
Marketingové aktivity vybraných konkurenčních podniků v segmentu MSP
Vaníková Vaníková -
Marketingové aktivity vybraných konkurenčních podniků
Justová Justová -
Marketingové aktivity při vstupu modelů koncernu VW na trh ČR
Pavel Kolařík -
Návrh zlepšení marketingové aktivity Hornicko-geologické fakulty VŠB – Technické univerzity Ostrava za účelem získávání studentů
Dagmar Vranková